Więcej o Grze...

W grze występują elementy RPG,rozgrywka jest wieloosobowa.Pierwszym krokiem po wejściu do gry
jest stworzenie postaci, które możemy wybierać w 4 rasach, orków,krasnoludów,elfów,ludzi.Do każdej
z ras przypisane są 2 klasy.

W klasach panuje bardzo duże zróżnicowanie,lecz każde z nich odgrywa ważną rolę na planie gry.
Przypisując do swojej postaci określoną klasę,mamy możliwość przystąpienia do danej drużyny.
W grze chodzi o to aby jedna drużyna pokonała drugą.Jest to jeden z trybów.Takich opcji mamy cztery.

Siege-ten wyżej wymieniony.

King of the Hill-zajmujemy dane stanowisko,drużyna która dłużej go obroni wygrywa.

Domination-podbicie danego terenu i jego obrona.

Meteor-zdobycie pewnej rzeczy i dostarczenie jej do wyznaczonego celu lub miejsca.


Oczywiście w grze są mikropłatności,takie jak złoto czyli wirtualna waluta, za które możemy kupić różne
przedmioty do doskonalenia naszej postaci,między kolejnymi rozgrywkami.Lub użyć waluty premium,
klejnoty -za prawdziwe pieniądze.Mamy możliwość tworzenia przedmiotów ,dając naszemu herosowi
ekwipunek, bez konieczności płacenia normalnymi pieniędzmi.


W rozgrywkach jesteśmy nagradzani złotem, które możemy użyć jako waluty do kupna przepisów w
tworzeniu przedmiotów.Mając kasę możemy zapłacić klejnotami i obejść to, choć nie daje nam to wielkiej przewagi nad graczami w bezpośredniej walce.

Jest to jak najbardziej fair play jeśli chodzi o wyrównanie sił.Możemy również rozwijać umiejętności
naszej postaci.Dostępność w zależności od rasy waha się na poziomie 20.Bo taki jest maksymalny
poziom jaki osiąga nasza postać.


W grze mamy fajny gadżet w formie podpowiedzi pojawiający się po zakończonej rozgrywce przed
menu głównym.

A teraz charakterystyka klas

SAPER-ich praca to sabotowanie wrogiego obozu.Krasnoludy mając zdolności inżynieryjne,wysoką inteligencję i niski wzrost, nadają się do niej bezsprzecznie.

KANONIER-unicestwia wszystko i wszystkich za pomocą potężnych działek.Roznosi wszystko w pył wyrzucając grad pocisków.Krasnoludy z racji swojego ścisłego umysłu i sztuki inżynierii do perfekcji opanowały ten kierunek.

TANK-orkowie,wielcy noszący ciężkie zbroje wojownicy,zadający potężne ciosy swoim przeciwnikom.
Stworzeni do obrony swoich ziomków.

BERSERKER-wojowniczy, obdarzeni niesłychanie wielką siłą i wytrzymałością orkowie.Bardzo niebezpieczni przeciwnicy, potrafiący zabijać wielu wrogich wojowników jednocześnie.


PALLADYN-ten który posługuje się siłami nadprzyrodzonymi lecząc i opatrując rany pokrzywdzonych na polach walki.Tylko najsilniejsi i najbardziej wytrwali mogli zostać palladynami.


SIOSTRA OGNIA-tradycyjnie kobiety elfy ,najodważniejsze i najlepsze dostąpią zaszczytu posiadania Magii Ognia i uczenia się magii bitewnej.


LODOWA WIEDŹMA- władczynie lodowych czarów mając w swoich rękach tę moc, potrafią zamrażać całe hordy szarżujących wrogów.Ich domeną jest koncentracja i spokój.


INKWIZYTOR-niezwykle sprawny, wojowniczy i niebezpieczny bojownik wśród ludzkiego klanu.Wytrawny zabójca i doświadczony przeciwnik.Walczy z pomocą 2 mieczy i łuku lokalizując słaby punkt u przeciwnika.Atakuje go i unicestwia.